Allt i ett.

Hej Hopp!
Idag är det Torsdag och jag är ledig! Ska möta upp Marina på stan idag, var ett tag sen jag såg henne så det ska bli jätte mysigt! 


I Tisdags impuls köpte jag ett skrivbord som jag hämtade igår. Vet dock inte om jag tyckte det passade in så bra som jag hoppats, ska fundera lite till. Kom över det för en väldigt billig penning så om inte annat säljer jag iväg det!


 




Förra veckan köpte jag även en brudkista som var ekfärgad och en massa text på. Så det blev ett litet projekt att få all text att försvinna och även att få den vit & slipad. Men det gick och jag är nöjd och kistan fick bli vårat nya soffbord! 








 


Kommentarer
Postat av: Marina

Hur fint som helst!!!!!!

2011-04-28 @ 09:09:29
Postat av: Tessen

Tycker skrivbordet blev en superfin kombo:) Kistan också:)

2011-04-29 @ 18:33:00
URL: http://thereselothman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0