Vrid tillbaka tiden och stanna den där.

Har gått igenom alla mina mappar med bilder i min hårdisk och jag har en klump i magen.


Nu går allt på rutin, sova jobba äta. Några gånger i veckan hittar man på något med kompisar men är fortfarande för trött för att uppskatta det fullt ut. När man jobbar helg orkar man inte göra något mer än att jobba och när man har ledig helg orkar man inte gå ut på krogen för att man inte vill ligga bakfull på sin lediga helg. Den roligaste dagen på månaden är den 25:e och inte för att man kan spendera lönen som trillat in utan mer för att man får fylla på sitt kylskåp med mat, tanka bilen och sen lägga undan resten på ett sparkonto och se pengarna växa.


Jag vill inte bli för vuxen och bekväm. Jag vill ha den livsglädjen jag hade för 2-3 år sedan. Där kompisarna och helgerna var allt. När jobbet kändes lätt och jag älskade att leva!


När det inte vara några problem att ta sig en utlandsresa för att festa loss 7 dagars i streck..
När det inte var några problem att köra 3dagars..
När det inte var några problem att åkta till Gotland för att se vad sthlmsveckan hade att erbjuda..
När allt var spännande, nytt och lätt..


Fan, vrid tillbaka tiden och stanna den där. 





Kommentarer
Postat av: Carro

Åh... jag vet preciiis hur du känner ! <3

2010-10-02 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0