Upp&ner.

Upp, ner och en låång dag. Min kropp är verkligen inte van att klockan ringer 06.30. Men ska man infinna sig på djurkliniken 07.30 finns det inte så mycket val än att ta sig upp.

Pussade och lämnade lilleman och åkte hem till mina urdragna garderober. Nu har jag lyckats fyllt 2 stora blåa ikea kassar med kläder som inte används så flitigt av mig, har fortfarande inte bestäm om det ska kastas eller ej.

Sen har jag plockat, sorterat, städat, bytt gardiner, sängkläder varit på stan med stina och kollat på film. Hämtat hem Lillen och pysslat om honom. Varit en snabbis till hemtex för att köpa nytt lakan till sängen för att min väldigt smarta sambo haft bort det andra när han tvättat?! Det var väl där någonstans humöret vände och gick ner.


Hockeyn räddade faktiskt mig ikväll, då jag fick ha lägenheten för mig själv. Imorgon ska vi köra halv 8 hos mig tyyp och eftersom jag inte har något bättre för mig ikväll tänkte jag passa på att duka inför morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0