Tillbaka efter lite ledighet.

Idag är det min tredje dag hemma i sverige och som vanligt känns det lite små tråkigt att vara tillbaka till vardagen. Ska snart iväg och jobba innan det blir en lugn fredagskväll med mitt hjärta.


Veckan i korfu var jätte bra. Vi hade lite otur med vädret då det regnade 2 dagar och lite motgångar med annat. Men i det stora hela och med sällskapet var det väldigt bra, ingen av oss ville åka hem och jag tror ingen hade haft nått emot att stanna en vecka till!

Igår hade jag och älskling mysdag hela dagen då vi båda 2 var lediga. Vi var runt och kollade på tapeter och nytt golv till den nya lägenheten. Gick runt på stan och i valbo och handlade på oss höstkläder! Sen på kvällen åkte vi hem till Stina som flyttat från sin lägenhet och ihop med hennes kille och kollade på film.


Jobbhelg framför mig så helgen blir väldigt lugn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0