Ledig dag.

Japp, idag är det torsdag och som alla vet är det min lediga dag. Den ska spenderas med Caroline och Line. Vi ska brumma ut till valbo och kolla runt lite. Är grymt sugen på att köpa på mig massor till lägenheten MEN det känns väldigt onödigt då jag inte riktigt vet vad som kommer få plats eller inte.

Och på tal om lägenheten så kommer hon som bor där flytta ut till nästa helg så Vi får ta den då om vi vill. Såklart vi vill! Men då blir det en saftig hyra eftersom det blir dubbla. Nåja, vi får se hur det blir. - Jag vill flytta nu!

Igår hade jag och Stina myskväll hemma hos mig. La ansiktsmask, kollade idol och åt goda mackor i soffan.
Jag har sån tur, min syster är både min jobbarkompis och min bästa vän.


Nu ska jag springa in i sovrummet och dra upp mina 2 pojkar så vi kan äta en mysig frukost innan jag drar iväg på mitt och john till jobbet.


Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0