Idag ångrar jag mig!

Igår kändes det bra, okej, fine, att säga "ja" till jobb idag på min lediga dag. -Det är bra, för jag behöver pengar snurrade det i huvudet medans jag glatt sa "jaaa".


Idag känns det förjävligt att behöva fixa sig, trä på sig jeans och ett brett leende för att stå i en butik, på min lediga dag! Fan fan fan.  -"Idag hade jag kunnat gjort såå mycket annat" snurrar det i huvudet idag!


Aja, jag har bara mig själv och skylla (och pengarna).


Har bestämt mig för att låtsas att det är min lediga dag iaf. Så imorse tog jag en morgonprommis i det fina och sköna vädret. Sen åt jag frukost i soffan framför tv:n, har klippt klorna på nico och snart ska han badas. Sen är det jag som ska fixas innan jobb för att sedan komma hem och fortsätta med det som jag skulle gjort, på min lediga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0