En tisdag.

Tisdagar är så tråkiga. Alltid har det varit så, tråk tråk tråk.
Jobbet idag gick helt ok men inte var det mer än så. Rea rea REAA hela tiden. Hatar röda lappar och affären blir ful och stökig.


När jag kom hem kastade jag bara av mig kläderna och på med träningskläderna och tog en mandarin i farten. Sen blev det en promenad fram och tillbaka till Bomhus.


Nu ska jag kolla runt på olika inredningsidor och får roliga idéer. Imorgon när jag är ledig ska jag på jackt efter massor av böcker till billigt pris som ska göras om. Sen ska jag få träffa Marina :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack :) Ja det är kul med lite förändring samtidigt som det är lite läskigt & ovant :)

2010-10-06 @ 14:26:51
URL: http://twosteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0