En solig fredag

Äntligen fredag! Var uppe med tuppen imorse för ett personalmöte som började kl.08.00. Och som vanligt har världens godaste frukost. Så med frukost i magen och ett avslutat personalmöte avklarat så åkte jag och stina upp till hemlingbyspåret och tog oss en långpromenad. (Hoppas hoppas det är så här fint väder i helgen)


Nu är jag hemma och ska kasta mig in i duschen för att sen göra mig klar, gå ut med nicco och försöka hinna laga mat. Idag är det jobb 13-19 som gäller och sen ska jag ha Fredagsmys med min bästa pojkvän. SEN har jag ledig helg (lite extrajobb imorgon dock) men annars heelt ledig.


Igår blev det liite shopping så idag är jag lycklig. haha!
(Och ääntligen har jag hittat ett fint textsnitt till min tatuering som ska göras! Måste.boka.tid.)





Nya byssor och ett nytt älsklings-armband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0