bästabästa!

Godmorgon måndag! Efter en superduper bra helg så är det nu en ny vecka. Idag blev det sovmorgon och det blir nog en stund i soffan innan jag orkar ta tag i mig själv innan jobb.

Gårdagen var så mysig! Vaknade till vid 09.30 efter en kanonkväll och känningar av en bakfylla. Vägrade ligga inne i lägenheten och känna mig trött&sliten, Så jag väckte johnpen och lillen och så begav vi oss ut till sandbankarna för lite frisk luft och solsken. Hann även med att gå på stan och ta en långfika med tjejerna! BästaEmilie har varit hemma över helgen och igår fick jag äntligen träffa henne och kramas! Kvällen slutade hemma i soffan med ost&kex, tända ljus och film ♥






Kommentarer
Postat av: Fanny

åh vilken super Söndag, jag var inge bakis alls och hade en toppen dag på jobbet :)

2010-10-04 @ 11:41:09
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0