Nov. 18

Idag har det varit fullt upp, igen. Jag längtar och längtar tills jag ska få vara ledig och när jag är det så kan jag inte koppla av och måste ha saker att göra hela tiden.

Efter träningen så gick jag hem och möttes av en vaken john, vi fixade till oss lite snabbt sen for vi till k-rauta och vidare ut på valbo. Sen har vi fixat och donat här hemma. Har satt upp spegeln i hallen och en tavla.

Sen var jag iväg och hjälpte mamma med att välja brillor.

Hela dagen idag har jag känt mig hängig och jag tror att det är på väg att bryta ut på riktigt nu. Har ont i hela kroppen och fryser. Har precis värmt mig lite glögg medans jag ligger under filten och fryser. Ikväll är det mycket bra på tv så ska bara ligga här i soffan och försöka att inte bli värre.



Kommentarer
Postat av: Marina

Tavlan var riktigt snygg!

2010-11-20 @ 09:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0