Jag har tröttnat.

I helgen var det vin och utgång som gällde. Jag har gett krogen ett antal chanser och även denna helg. Det har blivit långt mellan gångerna och jag saknar inte ens grejen med att gå ut längre. Jag trodde inte att jag skulle säga det, men jag har tröttnat. Tröttnat så mycket att gå ut! För mig, just nu, suger det hårt. Det suger så hårt att jag inte ens är sugen på att dricka på juldagen el. nyår. DÅ har man tröttnat rejält!

Men jag är faktiskt glad att jag inte vill längre, på riktigt. :)


Kommentarer
Postat av: Virret

haha, men fia dåå! :p det låter som du har gått och blivit gammal?

2010-11-30 @ 09:01:01
Postat av: fia

haha, jaa jag tror faktikst det! :P Eller så beror det på att jag bor på ett tråkigt ställe :)

2010-11-30 @ 13:45:37
Postat av: kicki

Jag håller fullkomligt med !

2010-11-30 @ 19:53:03
URL: http://twosteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0