en lugn helg.

Har precis kommit hem från kyrkogården där jag och stina har vait och tänt ljus hos älskade morfar.
Innan det jobbade vi och det kan ha varit den seeegaste jävla dagen på väldigt länge!


Igår efter jobbet var vi tjejer ut och käkade sen tillbringade vi resten av kvällen i min soffa med massor av prat och gotta.

Snart kommer Caroline hit och söndagmyser med mig medans våra killar är och kollar på fotboll och den tvprogamsnörd jag är så jar jag läängtat tills ikväll och det som visas på tv! :)

Kommentarer
Postat av: Morganstine

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-03-25 @ 07:51:23
URL: http://morganstine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0