Oh no.

Det gick att leva på lycka & kärlek till kl. 14 idag sen skrek min kropp efter vila, alvedon & halstabletter. Så då tog jag mitt pick och pack och åkte hem. Får vara glad att jag klarade av måndagen och tisdagen eftersom jag tagit åt mig dom 2 dagarna som extra!

Har legat och degat i soffan fram tills för någon timme sedan då jag tog mig en rejäl och lång dusch. Nu sitter jag återigen nerbäddad i soffan i morgonrock & ansiktsmask. Tänk vad en stor kopp te skulle göra gott för min hals, kanske dags att lära sig tycka om?..

Ikväll blir det en tidig kväller, ska infinna mig i Ockelbo kl. 09 imorgon bitti. Får hoppas att vilan idag gjort sitt för mer än såhär hinner jag inte vila upp mig!

Kommentarer
Postat av: Fanny

stackars dig gumman!!!

men bäst att vila när man int är kry!

sjukt snygga bikinisar!!

2010-03-17 @ 19:22:21
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0