När hittar man den rätte?

Gah! Den här veckan har det snurrat både i mitt & johnpis huvud.


Det är inte så lätt att leva med mig & jag måste ge john beröm för att han står ut vissa gånger, som den här veckan! Jag är väldigt upp ena dagen & ner den andra. Ena veckan kan jag älska vår lägenhet och i nästa sekund hata den. I Tisdags var vi och kollade på en superfin lägenhet! Vardagsrummet var perfekt med öppen spis & gammal charm & låg precis där vi vill bo men toaletten var liiten och köket helt ok men inte mer än det plus att det skulle bli 3 dubbla hyror! Svaret blev nej. Jag hade ont i magen efter lämnat beskedet men john tog ner mig på jorden..

Det jag vill komma fram till är, vaart finns den där lägenheten/radhuset som man dör av, som man bara mååste ha! Jag vill hitta den nu, jag vill flytta till mitt&johns lilla ställe där vi ska bo och bygga en framtid i! Ho ho, vart finns du?!

Kommentarer
Postat av: Emilianalise

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2012-01-25 @ 08:06:51
URL: http://emilianalise.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0