Lediga dagen!

Torsdag idag vilket innebär att jag är leedig! Började dagen med ett frisörbesök, efter 1 års hår-sparande kändes det mer än rätt att gå och klippa mig dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig! Jag&Caroline hade bestämt att ta vår Ikea-dag idag eftersom det var stängt i tisdags, till vår förvåning så var det fortfarande stängt. Så istället tog vi oss ut till owes där jag handlade söta krukor, divas där jag handlade ett väggord & sen vidare för att hämta Carolines nya mobil! :)






Nu är jag hemma en snabbis och ska fixa till mig lite och gå en sväng med lillen. Vid 19 ska jag vidare till Kalles där jobb-brudarna väntar för foood! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0