Helt slut..

Jaa, det börjar visa sig tydligt nu att jag måste ta mig en lugn dag, med lugn menar jag att inte vara med någon alls, bara sitta & vara uttråkad.


Gud, när jag räknar efter så har jag nog inte bara suttit ner eller bara varit hemma och skrotat i lägenheten på minst 2 veckor. Droppen kom nog igår på jobbet, hela jobbdagen var ett helvete & jag var väldigt nära på att bryta ihop & bara skrika.


Den lugna dagen får bli idag. Efter jobbet ska jag bara hem! Älskling ska på fotboll eller var det hockey? Så det passar perfekt. För efter idag blir det full rulle med Torsdagsutgång, Överraskningsfest, Påskmiddag, jobb hela helgen & hela veckan för att sedan gå på en till jobbhelg.


Jag har sagt det förr & jag säger det igen, varför kan inte ett dygn vara mer än 24 timmar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0