Helghelghelg.

Snö ute igen! När ska det bli riktig vår & när ska vi få slippa snön för detta år?! ..



Gud vilken kanon helg jag haft! I Fredags blev det lets dace final, vin & spelkväll med Caroline&Rickard. I Lördags åkte jag & Johnpen ner på stan och och myste. Sen på kvällen kom Valbo flickorna hit på middag som sen avslutades med en rolig utgång! Och igår, söndag så träffades vi på stan för bakisfika som sedan ledde till film&popcorn. På kvällen kom Caroline&Rickard hit & gjorde oss sällskap till johan falk!


Och nu börjar allvaret igen, skulle bara ha jobbat mellan 12-15 idag men hoppar in & jobbar till 18. Känns lite jobbigt nu men kommer kännas skönt sen! (vad gör man inte för liite extra slantar)..





Kommentarer
Postat av: Fanny

va fiin du är gumman!

låter som en toppen helg, jag är fan sliten idag fortfarande efter i lördags hualigen!

2010-03-29 @ 16:21:49
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Fanny

åh har han, nu vart jag nyfiken! :D

2010-03-30 @ 09:42:40
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0