Hej hallå lediga dag!

Torsdagsledighet och den sitter fint! Har tagit mig upp i god tid idag fast jag hade kunnat legat inne med snarkeman & sussat.


Har precis betalat alla räkningar och ska snart börja fixa hår & ögonbryn. Torsdagen ska spenderas med Marina&Caroline. Jag&Caroline ska hjälpa Marina att fixa hennes kök! Skit kul ju eftersom att jag älskar inredning & att få det fint.


Appropå fint så ska vi kolla på en Lägenhet idag, den är fin! Superduper fin! Men har även sett en annan jävligt bra, planlösningen är kanon men med den innebär rust. Icke rust eller rust? Den fina har ingen balkong, den andra har en stoor.. help!

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh hoppas ni gillar lägenheten!

Och duuktiga som är uppe så hiselikt tidigt, ha en mysig dag och lycka till med köket hjärtat!! :)

2010-03-25 @ 09:38:48
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Hanna

Balkong är ett mååååååste.. och rust är superkul. förutom när de är färdigt, då vill man antingen börja om eller flytta igen :P

2010-03-25 @ 17:50:32
Postat av: Marina

TACK TACK TACK vännen för all hjälp igår! <3



Jag hoppas verkligen att det fixar sig med rustlägenheten, den skulle bli GRYM, verkligen!!!



2010-03-26 @ 08:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0