Hårbollarna!

Idag har jag 2 st hårbollar som gör mig sällskap. Teddy är på besök & han gillar det inte. Han är väldigt Mammig & ska ha rutin på sina dagar. Alltså; Mamma går ut på morgonpromenad, när hon åker till jobbet lägger sig Teddy vid dörren och ligger där tills hon kommer hem & deppar.


Så idag blir det lite fel i Teddys "händelserika" liv när han får vara hemma hos mig som poppar musik så man knappt kan tänka och får tillbringa en hel dag med speedade nicco. En prövning, minst sagt :)



Kommentarer
Postat av: Fanny

hihi vilket äventyr!

duuu sluta upp med att vara ledig och kom och gör mig glad på jobbet :D

2010-03-10 @ 21:34:19
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Fanny

weiiiii! men jag tycker du förtjänar ledighet oxå så njuuuut baby!

2010-03-10 @ 22:37:08
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Marina

Sötaste hundarna !! :)

2010-03-11 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0