En dag att minnas.

Idag har vi haft full upp! Vid 12 rullade vi ut mot ikea och till min glädje var det öppet. Vi hade glada miner hela vägen in i mål (kassan) och snabbt gick det! Shoppade på oss en ny hallbänk, ljus i massor, ny mjuk filt & nya sängkläder. Efter ikea tog vi oss en tripp till Owes och inhandlade vita korgar & en vit stor kruka.


Jämt när jag och johnpis ska till att bygga ihop ikeasaker startar ett krig mellan oss. Vi surar, skriker & blir osams. Vi kan helt enkelt inte bygga Ikea saker tillsammans. MEN idag hände något riktigt roligt, vi klarade det galant! Jag läste lugnt manualen och Johnpis byggde duktigt ihop. Vi var ett team!


så hela dagen har gått åt att små pillat här hemma! Har precis kommit hem från ica maxi och köpt saker till mitt projekt imorgon :)





Kommentarer
Postat av: Emilie

VAD FINT med hallbänken gumman!!!! Perfekt ju :)

2010-03-11 @ 13:23:03
Postat av: Marina

Vita hallbänken blev otroligt fin där!! Ska bli spännande och se dina pyssel i helgen ;) <3

2010-03-11 @ 21:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0