Men äntligen!

Efter ca. 2 månader har jag fått igång min dumburk till dator!! Äntligen får jag sitta i min soffa med MIN dator och göra vad jag vill hur länge dag vill. Men lyckan är kort, imorgon ska jag lämna tillbaka laddaren till papi och min dator kommer gå i ide tills jag köper mig en egen laddare.


Idag har det varit en låång med sköön dag. Vaknade till liv vid 8 och tog mig en promenad hem till mig, kastade på mig träningskläderna och for upp till Hemlingby med Caroline. Efter promenaden har det bara varit slappdag.
Vi har solat i det underbara vädret, lagat hamburgare, skickat iväg tradera kläder, ätit kina & varit med Marina.


Imorgon jobbar jag sen är jag ledig hela helgen och då ska det laddas för jobbfest, ohoj vilken fest!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0