Att vrida tillbaka tiden 3 år..

Här ligger jag i mitt fina flickrum! ..


Har ju som tidigare skrivet tillbringat kvällen hos Mamma&Pappa. Vi har ätit tacos, godis & kollat på film. Pappa hade köpt godis för att jag älskar godis, tacos åt vi för att det är min älsklingsrätt, jag är jäkligt fryssen av mig så pappa har tänt öppna spisen i mitt flickerum. Kan man få bättre?


Så här ligger jag nerbäddad i en nybäddad säng och hör knaster från elden. Jag är så trött att det svider i mina ögon så snart ska jag slå igen dom blå.


Imorgon ska jag och mamma ut till ikea på dagen och köpa lite saker till mitt vardagsrum, så imorgon ska det pysslas BIG time.



Kommentarer
Postat av: Veronika

Det låter ju jätte mysigt! :) hihi

2010-06-12 @ 11:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0