3 dagar, kom igen!

Nu är det 3 veckor kvar tills jag får kalla mig själv semesterfirare! Det är 3 dagar & 3 timmar kvar tills jag har en härlig helg att se fram emot. Men först 3 heldagar på jobbet!

Sitter och väntar in tiden för att kunna åka iväg till jobbet. Jag ska irra runt som en galning idag och städa så att tiden förhoppningsvis går fort!

3 veckor kvar som sagt och jag har slagit vad med Caroline&Marina om att jag ska gå ner 3 kilo innan semestern. Och envis som jag är måste jag klara det. Ett vad kan jag inte misslyckas med! Promenader och bort med kolhydraterna.


Kommentarer
Postat av: Marina

Har Fian bestämt sig, klarar hon ALLT :) <3

2010-06-21 @ 12:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0