Okej, nu är det dags!

Jahapp! Då var man hemma, igen. Borta bra med hemma bäst brukar man säga men i detta fall lyder det "hemma bra men borta bäst".. Jag kan inte hitta ord eller meningar som ska kunna fylla ut hur bra vi haft det.
Det största problemet vi hade var väl vilken solstol vi skulle ligga och sola i hela dagen, eller vilken mat vi skulle äta, resturang vi skulle äta på, vilken bikini vi skulle ha osv. Jag älskar Grekland över hela mitt hjärta och jag älskar den här resan lika mycket!

Nu har jag varit hemma 2 dagar och hunnit landat. Lagt engelskan och euron bakom mig och satt mig in i det svenska livet med svensk semester.

Igår åkte jag och john ut till ett riktigt litet smultronställe. Vi la oss på bryggan och lapade sol medans nicco fick springa runt och skälla på vågor och lukta på stenar. När rastlösheten kom krypandes så tog vi fram håv och hink.
(Det fick mig att minnas morfar och mina sommrar vid sommarstugan. Vi låg alltid på bryggan med en grön stor håv som vi lagt på botten medans vi stilla låg och spanade på alla fiskar som cirkulerade nyfiket ovanför..)





Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja, jag älskar dom !!

Vill också ha dom svarta, men det får bli nästa månad ;)



Hoppas ni haft en mysig resa!

2010-07-21 @ 17:27:41
URL: http://twosteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0