1 2 3 4 5 6 7..

Vilket bra humör man kan vakna upp på! Idag kan ingen få mig på dåligt humör ♥


Om 7 ynka timmar är det jag som sitter på cykeln påväg hem, då kommer jag ha 3 veckor ledigt. Jag kommer kunna åka och hälsa på Veronika och ser hur hon bor, jag kommer kunna springa runt i gräsmattan barfota, bada i sommarnätter, bli brun, åka till grekland och njuta, åka upp till sommarstugan och andas riktigt luft, åka till världens bästa ställe och fira kräftskiva med hela gänget. Och allt det här med ett lugn i kropp och själ! Faa-aan vad jävla skönt!

Ikväll ska det firas! Det blir rosé och fina flickor på min balkong. Har bestämt mig för att inte traska ner på krogen, men hey vem hindrar mig om jag vill? - ingen, för jag har semester!



Kommentarer
Postat av: Marina

HA EN UNDERBAR SEMESTER !!! :)

2010-07-09 @ 11:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0