Ut med det gammla, in me det nya!

Åh, vilken bra helg jag har haft!

I Fredagskväll gjorde jag & älskling brakmiddag som innehöll kroketter, lövbiff grekisk sallad & tzatsiki. Efter det degade vi i soffan framför Let´s dance.

I lördags var jag iväg till fjärran och simmade innan jag mötte upp Caroline för en heldag. Vi åkte ut till Valbo och strosade runt. Owes, ikea, divas, mio, jysk stod på schemat. Vi var på jakt efter saker till lägenheterna våra! :)

Efter det blev det fika & godaste kladdkakan sen hyrde vi med oss film & köpte mat som vi tog med oss upp till våra sportfånar till pojkvänner.

I går tog vi oss en skön sovmorgon. Åkte ner på stan och fick hjälp av caroline att hitta mig ett par jeans, taack! Sen for vi ut till strömsbro på lunch&mys och efter det hem till mamma&Pappa. Kvällen avslutade vi med en fika&bio ♥

Idag börjar jobbet kl 14 och jar har precis blivit klar med städningen. Julsakerna ligger i lådor och nu ska det bara in nytt & ljust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0