Ta i med hårdhanskar!

Hej hallåå!

Mitt humör håller i sig & vem är inte glad när det är fredag! Har jobb helg så fredagen känns väl lite mer som en vardag denna vecka. Men inte deppar jag för det, imorgon har vi styrt utgång & det ser jag fram emot! :)

Börjar jobba kl. 13 idag men ska ta mig ut till skruttbilen nu, för den har stått still sen i tisdags & hur mycket snö har det inte kommit sen i tisdags då? MYCKET! Så nu är det mössa & vantar som gäller när jag ska gräva fram skrutten. Får se om mitt humör är lika topp efter det, hah!

Ska hinna förbi posten också och skicka tillbaka hm kläder samt hämta ut lite annat. Posten lär tro att jag inte gör annat än internetshoppar.


Nu, skyynda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0