klick klick..

Alla kan väl hålla med om att det kliar liite extra i fingrarna eller att det brinner liite mer i plånboken när datumet faller på den 25, det gör det för mig iaf! Efter att ha varit fattig de 2 sista veckorna så skriker bokstavligen hela jag efter SHOPPING, kläder, skor, smink, lägenhetsprylar, smycken, ALLT!

Eftersom jag inte kommer kunna visa mig på stan innan onsdag så blev det lite klick klick hemmifrån..

Djurmönster tokig som jag är så passade väl denna lilla bikiniöverdel perfeekt! Så, nu har jag stillat mina shoppingbegär för ikväll!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Snygg !

Vart kommer den ifrån ? :)

2010-01-26 @ 08:03:40
URL: http://kicki88.blogg.se/
Postat av: Marina

Fan vad snygg Fia !!!

2010-01-26 @ 11:36:51
Postat av: Karstenrachel

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2012-06-21 @ 08:57:32
URL: http://karstenrachel.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0