Det kan gå så fort..

Förra torsdagen precis den här tiden var jag & älskling på väg ner på stan för ett bankärende efter det skulle vi shoppa lite kläder för att sedan åka vidare och köpa målarfärg & dess tillbehör för att börja måla i lägenheten.

Vi pussar nicco hejdå, går ut till bilen och börjar skrapa rutorna, blir sittandes i bilen 2-3 min för att bilen immade igen. Vi börjar köra ut och fram till kasernbron, innan vi hinner komma dit så stannar vi för rött och det är då jag kommer på mig att jag inte satt på mig bältet, det blir grönt & vi åker 5-10 meter & PANG!

Vi kommer på huvudled och den andra föraren från en liten väg. Han såg oss inte och antog att det var fritt fram så han gasar på och vi åker rakt in i honom. Från ingen stans kom han & vi hade inte en chans att styra undan..

Det finns så många tänk om när man börjar tänka efter som man blir helt snurrig i bollen av. TÄNK om nicco hade varit med, TÄNK om jag inte satt på mitt bältet, TÄNK om vi inte suttit 2-3 minuter utan 4-5 minuter i bilen.. osv osv.

Så torsdagen blev inte riktigt som vi tänkt oss.

I skrivande stund är john och hämtar alla saker som är kvar i bilen för att den sedan ska bli skrot..

Hela framsidan av bilen är upptryckt samt ena sidan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0