Den har kommit!

Idag har boy and i varit effektiva! Trots att jag känner mig hängig så får det inte förstöra en ledig dag! Så vi har äntligen tagit tag i vårat förråd nere i källaren !! ..

Vi har;
•Rensat
•Städat
•Skrikit
•Tjaffsat
•Varit till återviningen
•Lämnat kläder till välbehövande.


Nu är det klart och vi kan äntligen öppna dörren in dit! YAAY. Ska svänga in på ikea någon dag och shoppa stora plast lådor som ska upp i alla hyllor där nere så man lätt hittar det som är kvar där nere.


Ikväll skulle vi 2 varit på Helt enkelt och firat Johns lilla syster men Johnpis fick åka dit själv pga att jag har så fruktansvärt ont i magen. Legat som en boll och åmat mig fram tills nu då iprenen äntligen tyckts värka.. skit trist!


Får sitta i soffan och vara glad över att vår puff kommit idag! ska också överväga om jag är värd lite... popcorn ( fast jag har godislöfte )...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0