År 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Förlovade mig, var i gotland & en bröstförstoring.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Till en början, sen rann det ut i sanden som vanligt :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

4. Dog någon som stod dig nära?
nej!

5. Vilka länder besökte du?
Grekland.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett radhus

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
22/7 och 14/9

8. Vad var din största framgång 2009?
Svalde stoltheten och kröp till korset.

9. Största misstaget?
Att jag lyssnade mer på vad andra tyckte än på vad jag ville.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
en förkylning eller två men inte mer än så.

11. Bästa köpet?
haha, tuttarna.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Operationen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vi satt på stranden med solnedgången & älskling tog fram ringen ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
  Rest & stressat mindre

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos Mamma&Pappa

19. Blev du kär i år?
Varit kär i 3 år & det håller fortfarande i sig!

20. Favoritprogram på TV?
Paradisehotel

21. Bästa boken du läste i år?
-

22. Största musikaliska upptäckten?
-

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Minnet sviker.. Brukar få det jag önskar mig :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
En lott där jag vann miljoner. Den kommer nog iår :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Mitt underbara tjejgäng hade fixat en överrasknings middag &
fest.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer resor & ledighet.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Väldigt bekväm, svart.

29. Vad fick dig att må bra?
Mina älsklingar till vänner & John

30. Vem saknade du?
Veronika!


31. De bästa nya människorna du träffade?
Tog upp kontakten med en gammal vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0