Vad finns det att göra?

Nu har jag snurrat runt på facebook om & om igen, läst alla bloggar som går att läsa, bra som dåliga bara för att få tiden att gå, jag har kollat på dom konstigaste filmerna på canalplus, kollat sex and the city, top model, sovigt, ätit massor av skit.. Jag är för sjuk för att göra nått men blir ändå rastlös.

Ni vet förra veckan när jag skrev att jag skulle gå ut & skotta fram bilen?.. Jag gav den 60 min och det märktes knappt att jag varit där och försökt få fram den, kom försent till jobbet big time & tappade mitt humör. Sen blev det helg så jag hann inte med den då & nu ligger jag sjuk.. Bilen har alltså stått orörd sen förra tisdagen.

Jag är i stort behov av en bil nu, jag måste köpa mig en bra bok, en jätte jätte bra bok som får mina sjukdagar att gå..


Idag skulle jag vilja vara nicco, han bara sover, snarkar, blir kliad & njuter. Jag är så nära inpå att klättra på väggarna nu så att jag inte riktigt vet vart jag ska ta mig till?!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0