Från sommarland till vinterland.

Hej hallå!

Förra lördagen åkte jag, john mamma & pappa till varmare breddgrader. Vi har haft en kanon vecka trots blandat väder. Vi har åkt på utflykter, badat, solat, ätit gott & shoppat!..

Skönt att slippa verkligheten för en stund och bara leva & njuta.

När vi inte hade vädret på vår sida passade mamma&jag på att gå i det stora, stora köpcentret som låg i närheten av våran lägenhet och shoppa loss!





Idag har jag jobbat och nu rullar allt på i samma tempo som innan vi åkte, ikväll blir det söndagsmys med Caroline & Rickard innan jobbveckan drar igång på riktigt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har ni varit ? =)

2010-02-21 @ 16:38:40
Postat av: Fanny

meeeen vilka fina kläder nu vart jag lite avis hihi :) Så kul att du är tillbaka tycker jag :)

2010-02-21 @ 17:37:14
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0