Ledighet dag 2.

Igår hade jag min ledighet nr1. Hade bestämt mig för att bara ta det lungt och inte vara överallt och ingenstans. Så det blev gymmet på morgonen sen var vi bara hemma och städade upp tills kvällen kom och vi åkte ut till köpis en sväng.


Idag har jag varit vaken sen 07.30. Fått skjutsat john till jobbet fär att ena bilen inte startade och Sen suttit i långa bilköer på vägen hem. Nästan exakt 1h tog det från att åka till att komma hem..


Idag ska jag&caroline rulla bilen iväg till uppsala. Jag som kör vilket jag hatar, speciellt när det är snö och halt.
Men det ska nog gå bra!


Sen ikväll ska jag få träffa Veronika! Gud, tiden går så fort och senast vi träffades var i agusti när vi var och hälsade på!.. ska bli roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0