En dålig dag.

En liten dålig dag i förra inlägget och ett förhastat beslut. Nu kör vi igen, för hur lite jag än skriver så är det faktiskt roigt att skriva ner det roliga som händer!


Hela den här veckan är väldigt snurrig och konstig. Jag har varit tvungen att ställas mot saker som jag helst av allt inte vill, men måste. Att samla på sig erfarenheter är bra, även dom dåliga. Så nu är jag en erfarenhet rikare!


Men efter regn kommer solsken och som vi alla vet är det jul om en vecka! Jag slog in lite julklappar igår och jag längtar verkligen tills jag ska få ge bort dom till alla som jag älskar!








Kommentarer
Postat av: Fanny

åh honeypie nu vart jag glad, gillar att läsa om dina dagar :)

2010-12-16 @ 21:07:17
URL: http://choooselife.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0