Fredagen innan Fredagen.

Den här fredagen kan ha varit den seegaste av de segaste dagarna. Har varit vaken sen 07.30 och inte gjort mer än att legat och suttit. Men när läget är som det är så är det bäst att låta kropp&knopp vila.

Har avnjutit en väldigt god middag och haft låångt fredagsmys i soffan med mina två pojkar godis och cola! Jag tycker att jag vilat mig så pass bra idag att jag borde kunna hänga på Jobbarflickorna på julfest imorgon!
(jag som till&med vet vad jag ska ha på mig OCH känner för att lägga ner energi på smink och hår!)




Kommentarer
Postat av: Fanny

du är så fin vännen!

HOPPAS du kommer imorgon, du får åka dit med mig :)

2010-12-18 @ 00:57:25
URL: http://choooselife.wordpress.com/
Postat av: Veronika

är det någt som hänt fia? kram

2010-12-18 @ 08:39:22
Postat av: Marina

Hoppas du får en toppenkväll! <3

2010-12-18 @ 16:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0