Vilken helg!

Inne på min 3:e arbetsvecka, det är sjukt vad tiden går fort!

Helgen har varit super! Kräftskivan i lördags var jätte bra planerad med kräftor i mängder, lekar, frågesport, dricka och för att inte glömma ett härligt gäng!

Och ingen var lyckligare än jag för att jag tog ledigt igår! Vi hade världens mysigaste söndag på väldigt länge! Efter kräftskivan sov vi över hos Johns Mamma. Så hela soliga dagen tillbringade vi ute i solen och på en filt på gräsmattan med grillat och alla på en och samma plats!


Inga bilder blev det i helgen då jag hade glömt laddat batterierna!
NU peppar jag för 3 dagars jobb innan jag får 4 dagars ledighet! ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

ses imorgon honeybun nu börjar verkligheten igen!

2010-08-16 @ 11:28:01
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0