hej och håå..

Jag är ledig idag och hunnit med en hel del för att vaknat så sent som jag gjorde, älskar när man slipper vakna av väckarklockan! Har varit ute i valbo och panikletat kläder inför imorgon, hem till Mamma&Pappa hämtat cykeln, ner på stan och lämnat tillbaka de kläder jag köpte igår, tillbaka till Mamma&Pappa och lämnat cykeln och hämtat Teddy. Nu är jag hemma och har precis städat upp ska snart hoppa in i bilen och åka till ica. bla bla bla bla...

Ikväll kommer Caroline&Rickard hit och det är jag och johnpen som ska kirra mat och jag lär börja utan john för han slutar sent. Får hålla tummarna att jag inte klantar mig! (kan vara duktig på det).

Men det återstår att se! :)



Varje dag längtar jag tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0