Gråtisdag.

Igår kväll var det mys hemma hos Stina! Hon hade lagat god mat tills jag kom dit och sen mös vi ner oss i soffan med både kladdkaka&daimtårta och kollade på ett X antal true blood avsnitt!


Idag är det en väldigt grå tisdag, svårt att ta mig upp ur sängen och jobbar öppning - stängning! Jag gissar på att jag kommer vara slut när jag kommer hem ikväll!..


Jag längtar ihjäl mig efter vår nya lägenhet. Vill bara flytta in och börja fixa och göra fint! Nu har vi fixat flyttstädningn också så vi slipper tänka och planera för det!..


Nu ska jag kila ut med lilleman och sedan ta mig till jobbet!..

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag vet....skit tisdag faktiskt!

Man vill bara mysa ner sig i soffan och kika på film och äta godis.

Men dagens plus är att du är på jobbet :)

2010-08-17 @ 10:20:44
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0