Det här är faa-aan inte okej.

Alltså nu är det stopp! feting jävla stopp! I veckan ska det köpas gymkort sen ska jag vara där 3 gånger minst, minst! Jag fattar inte att jag samtidigt som jag trycker och frossar i mig skit sitter och klagar för att vågen visar mer än vanligt. Jävla helvete sommar känner jag. Jag släpper allt och skiter i hur mycket jag äter och för att inte tala om dricker! (okej, det är inte sommarens fel det mitt mitt och mitt eget.

Seriöst så kommer jag spy på mig själv vilken dag som helst. fy fan för mig själv.
Imorgon ska jag dricka och äta skit en sista gång, imorgon är ett undantag för att Stina ska firas som 20. På måndag ska min kropp få börja må bra igen, på riktigt, på allvar.


jag kommer hinna spy på mig själv innan måndag.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det viktiga är inte hur mycket man väger, utan det viktiga är att man mår bra. Du är fin precis som du är. Kram på dig!

2010-08-09 @ 16:41:41
Postat av: Veronika

Det viktiga är inte hur mycket man väger, utan det viktiga är hur man mår. Du är fin som du är. Kram på dig!

2010-08-09 @ 16:44:53
Postat av: Alexandernatalia

Very nice site!

2012-06-19 @ 10:07:41
URL: http://alexandernatalia.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0