Härliga känsla..

Idag har jag sovmorgon! Det är skönt att ha sovmorgon, fast jag vaknar samma tid som jag skulle gjort om jag inte haft sovmorgon, men bara känslan att få ta det lugn och slippa all stress är guld värt! Så här sitter jag och har inte en tanke på att fixa till mig än.


Igår var jag helt pirrig i hela magen, det flög runt massor av fjärillar när jag låg i sängen. För igårkväll så bokade vi resa till härliga Grekland! Ett jätte fint hotell vid stranden. Guud vad jag behövde det här, boka en resa och ha något inplanerat så det finns nått att längta till. Ca 2 månader kvar sen ligger vi där i hettan och njuter jag, John, Caroline & Rickard!

Snart är den här veckan slut, jag är ledig imorgon & i helgen. Så imorgon ska jag & Caroline till Klas, hon ska gadda sig för första gången och jag ska beställa tid. iiih, vad roligt!

och i helgen ska vi damer ta en tripp till uppsala och bränna lite stålar och på kvällen vaknas det utgång. Söndagen ska jag tillbringa med sis på ikea och alla möjliga inredningsbutiker för lillan ska äntligen flytta hemmifrån & jag ska få äran och hjälpa till med allt :)



Kommentarer
Postat av: Fanny

Du passar att vara lycklig!

Jag kan inte sticka under stolen med att jag saknar dig skruttan :)

2010-04-21 @ 11:08:50
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0