Det yrar i min skalle

Jag har alltid varit driven och trott på mig själv, iallfall vad jag intalat mig och själv trott på. Men vad jag nu kommit fram till är att jag i själva verket är så långt i från driven och självkänslan & självförtroendet är i botten.

Jag är nöjd med hur mitt liv har format sig hur jag lever och hur jag jobbar. Men när jag ser på folk som flyttar till en ny stan, nytt land eller tar livet en nivå högre så vill jag också, för en stund innan jag kryper tillbaka till mitt lilla skal där jag vet, vet att allt är bra & där jag inte kan misslyckas.

Jag har en miljon olika saker jag vill göra, miljoner olika platser jag vill se,  jag vet precis vad jag vill jobba med & vad jag vill utbilda mig till. jag vet allt, in i minsta detalj. Men rädslan för att misslyckas har tagit över och den som hindrar mig för mitt eget liv är.. jag.





Kommentarer
Postat av: Veronika

Du kan bara du vill! Jag tror på dig!

2010-04-28 @ 08:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0