Allt kommer på en och samma gång.

Nu tänker jag vara negativ, jag är sjuk och då får man vara det. Den här månaden kan stoppa upp sig. Först dog mitt bakomatkort plötslig. Antar att det hände någon gång mellan 24.00-03.00 en lördagsnatt, sen började datorsladden krångla.


Efter en vecka med ett krångligt bankomatkort beställde jag ett nytt & väntade i 2 veckor.. Ungefär samma vecka slutade datrosaldden att krångla, istället slutade den att helt att fungera och på det blev jag sjuk. Att vara sjuk utan dator är seegt kan jag tala om..


Veckorna gick och inget bankomatkort i syne. Inte heller Deklarationen. Ringde då upp Nordea och tog det muntligt för att jag själv inte skulle kunna göra nått fel, la allt i killens händer. Bankomatkort nr 2 blev då skickat...Ringde även skatteverket när jag ändå var på krigsstigen och hörde om min deklaration, som självklart var utskickat men borttappat?!..


När jag väl fick låna en datorsladd så vägrade datorn i sig att starta. 4:e och sista gången den går sönder. Vill aldrig mer se den och det ska bli ett rent nöje att kasta iväg den och köpa mig en ny. Och i måndags gick min bil sönder..



Nu ligger jag här i skrivande stund och är sjuk, igen, på en och samma månad! Har precis ringt och frågat vart mitt 2:a bankomatkort tagit vägen. Killen kunde inte skicka ett nytt kort eftersom jag redan gjort beställning 2 gånger på en och samma månad. Så han var tvungen att spärra mitt kort, idag. Så nästa vecka, förhoppningsvis så får jag mig ett nytt kort!! Tack som fan cp nordea.



Ibland leker livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0