Rastlös..

Har fortfarande väldigt ont, idag var det nästintill omöjligt att ta sig upp ur sängen. John är ledig idag så vi skulle ha åkt till Möbelhuset och hämtat ut en stor kudde till soffan som vi beställt men det fick han åka och fixa själv.

Har inte varit ut och rört på mig eller kännt frisk luft sen i måndags så börjar känna mig väldigt insnöad och rastlös. Matlusten har inte kommit tillbaka den heller och det visar sig på vågen..

Igår kom Stina och gjorde mig sällskap efter jobbet, vi kollade igenom några True blood avsnitt.
Idag är John hemma med mig hela dagen sen skulle Emelie&Ida komma förbi och göra mig sällskap.

Fint väder är det ute idag så ska föröska ta mig ut en liten stund iaf, andas in lite frisk luft & bli som människa igen :)

Kommentarer
Postat av: fanny

Om du mår bra kanske vi kan ses nästa vecka :)

2009-09-17 @ 10:18:25
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0