Jag inser..

Dagen har bara rusat iväg.. Började dagen med en sovmorgon. Sen låg vi och drog oss fram till 12 innan vi åt frukost och john åkte iväg och jobba.

Jag var så nöjd för att jag hade fixat med mitt dator-problem. Stina var här tidigare idag och lämnade sin dator så att jag skulle ha något att göra. Men det jag hade glömt var att jag&Farfar var så smarta & satt lösenord på internet så att bara min dator skulle kunna ha det. Alltså, stinas dator funkade inte och lösenordet var som bortblåst..

Så i 3 timmar har jag och Farfar suttit och försökt knäcka det där jävla lösenordet samt försökt lagat min dator. För att göra en låång histora kort, Nu funkar stinas dator i mitt hem, Min dator är på lagning, det var tur att Farfar var här annars hade min&stinas dator suttit i väggen & jag måste sluta vara så beroende av datorn.

Idag är det Fredag och jag känner mig pigg, Caroline kommer förbi om en stund sen ikväll blir det film med Flicksen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0