Jag döör.

Ikväll kom mina babes på besök, skönt att se dom och få prata av sig lite. Efter deras visit så fortsatte jag hem till mina älskade päron. Dom är bäst & dom skämmer bort mig föör mycket. ♥

Har precis kommit hem och insett att även dator LADDAREN är cp. Den hade liksom bränt sig fast inne i det lilla hålet i datorn. Så när jag drog ut den med lite våld så lossnade en bit inne i hålet. NEEJ! Nu är både kameraladdaren & dator laddaren borta & förstörd. Då kan man fråga sig vad JAG ska göra IMORGON när jag är HELT ensam hemma och batteriet på datorn är SLUT... Jag dööör... Alla vet vi att Tv bara visar skit på dagarna..

Alla jobbar, jag är ledig och utan dator. Det här kan sluta hur som helst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0