En sundsvallhelg

Hej hopp!

Min dator är på lagning därför den kassa uppdateringen!
Har lånat systers dator för att kunna betala räkningar & kolla runt.

Den här veckan har det inte hänt mycket. Finns ju ingenting att göra när alla andra jobbar?.. Men igår fick jag iaf röra mig, vara social med Caroline på stan samt på ett fik. På kvällen kom även Emilie in. Så igår fick jag min dos av prat, skratt & kärlek av vänner.

Idag har varit en låång dag, gick upp kl. 07.00 för att infinna mig i Ockelbo kl. 9 och ta bort stygnen. Allt såg fint & bra ut :) Sen åkte vi ner mot stan & tog en morgonfika och jag passade på att lägga undan vinterjacka och lite smått&gott tills imorgon då det ska stor-shoppaaas! Får även shoppingsällskap av Fanny 1h :)

Hela helgen ska spenderas i Sundsvall sen på måndag då börjar allvaret igen! ..


Kommentarer
Postat av: fanny

Ses imorgon baby :)

2009-09-24 @ 21:44:17
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0