Lördag som en söndag.

Idag är det lördag men för mig känns det som en söndag. Var ut i Torsdags och igår började jag kl. 15 så hade Filmmaraton åt chips, pizza & drack cola, precis som en lördag. Så därför känns det för mig som om det är Söndag idag. Vilket det nästan är också eftersom det är röd dag och jag börja 1 timme senare. Hoppas ni hängde med på vad som skrevs. hah!

Ska som skrivet snart iväg och jobba. Har vaknat flera gånger inatt och trott att jag skulle vara ledig idag. Så det känns faktikst lite surt att behöva åka iväg och jobba speciellt när den andra i hemmet ligger och sover djupt.

Jaja, Jag har något mysigt att se fram emot ikväll iaf. Johns mormor fyller 65 och det ska firas. Vi ska ut och äta gott med hela familjen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0