Jag är tillbaka!

Yes! Äntligen är jag tillbaka. Jag tappade bort mig själv ett tag och visste inte alls vad jag kände eller hur jag  skulle gå till väga. Började ifrågasätta mig själv om jag verkligen gjorde rätt.. Men nu har jag hittat jobbarglöden igen! Har jobbat heladagar både igår&idag och har även tagit på mig en imorgon. Jag älskar att jobba heldagar, man får mer energi till att göra om saker&ting och tro det eller ej så går tiden mycket fortare.

Sitter & inväntar maten i ugnen innan jag ska åka iväg och hämta Hjärtat på jobbet. Sen blir det nog en tidig kväller, ska infinna mig i ockelbo kl. 08.45 vilket innebär en väldigt tidig morgon!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Fin du är på bilden hjärtat!

2009-10-20 @ 23:13:03
Postat av: Fanny

vilken fin bild!

kul att du gillar jobbet igen, drygt med svackor!

Jag är piggare, hoppas på jobb imorgon! :)

2009-10-21 @ 11:08:00
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0