09, ett stort sparande..

Igår trillade det ner ett h&m brev i brevlådan. I det låg det som vanligt den där lilla 50kr kupongen och det var då det slog mig! Förra året vid den här tiden fick jag också ett sånt här brev men då var det inte någon 50kr kupong som låg i utan jag fick Guldbonusen på 750 kr, jag hade alltså handlat för ca.13 000, på bara HM.

Igår när jag kollade vad jag hade handlat för så låg det på 4000.. Det var då det slog mig, hela det här året har vara ett enda stort sparande. Jag har verkligen vänt&vridigt på min ekonomi för att kunna spara till det, som enligt mig var viktigt.

Det är nu bara några månader kvar på det här året och än så har jag lite kvar innan jag är färdig. Så år 2010 ska bli minst sagt skönt! Jag ska leva! ..

Idag blev även tv-bänken köpt vilket innebär en sak mindre på att-köpa-till-lägenheten-listan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0